חשיפה היא שם המשחק: אילו סוגי פרסום משקיעים משרדי תיווך?

פרסום של משרדי תיווך

משרדי תיווך מהווים מאז ומתמיד חלק בלתי נפרד מענף הנדל"ן בארץ ובעולם. על מנת לבסס את מעמדם, ליצור תהודה ולהשיג חשיפה מקסימלית, אלו משתמשים במגוון אפיקי פרסום.
המטרה: התמקדות בקהל יעד רלוונטי על מנת להגדיל משמעותית את הסיכויים לתפירת עסקה מוצלחת אשר עונה על הקריטריונים השונים.

על מנת להבין את הפלטפורמות השונות בהן משקיעים משרדי התיווך משאבי כסף וזמן, קיבצנו עבורכם כמה מהבולטים שבהם.

אתרי אינטרנט: נוכחות דיגיטלית מעל לכל

משרדי תיווך נוהגים להשקיע בפרסום נכסים למכירה או להשכרה אמצעות אתרי האינטרנט הפופולאריים ביותר, בדגש על לוחות הנדל"ן הנפוצים, כדוגמת "יד 2", "כיפה", "מדלן" ואתרים אחרים. בנוסף, מרבית המשרדים מפרסמים נכסים גם באתר האינטרנט הייעודי שלהן, בו יכולים הגולשים לעיין להנאתם ולהעמיק ביחס למאפייני הנכסים השונים.
מטרת העל: יצירת נוכחות דיגיטלית המהווה עבורן אמצעי שיווק המוביל לתוצאות מוכחות.

רשתות חברתיות – לנצל את חוכמת ההמונים 

הרשתות החברתיות הכוללות בין היתר קבוצות בפייסבוק, פרסום באינסטגרם, טלגרם ואף אפליקציות שונות, הפכו בשנים האחרונות לכר פורה במיוחד עבור חיפוש נכסים בשוק הנדל"ן.
משרדי תיווך זיהו את הפוטנציאל הגדול הקיים ברשתות החברתיות. לראיה, אלו משקיעים משאבים לא מבוטלים בפרסום הנכסים שלהם ברשתות החברתיות, בין אם באמצעות קידום אורגני או ממומן.
אופציה שכיחה נוספת לפרסום משרדי תיווך ברשתות כוללת שימוש בסרטונים שמטרתם להציג את הנכס בצורה ויזואלית ומושכת, על מנת למשוך את הלקוחות הפוטנציאליים בצורה ממוקדת ובלתי אמצעית. 

תקשורת מסורתית – בסימן של פעם 

על אף שהטכנולוגיה והקידמה כבר הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו, כשמדובר בשיווק נכסים בשוק הנדל"ן ניכר כי לעיתים הדרך הישנה והמסורתית עדיין עובדת, ובגדול! זוהי הסיבה שניתן לראות לא מעט משרדי תיווך שבוחרים להשקיע בפרסום על גבי שלטי חוצות בצמתים או כבישים מרכזיים בלב הערים, כמו גם בפרסום מודעות בעיתונות מקומית או בפליירים שיווקיים המופצים ישירות בתיבות הדואר.

כתבות נוספות שיעניינו אתכם

השאלה האם להשקיע בנדל"ן או בשוק ההון היא אחת השאלות

העיר בת-ים נחשבת בשנים האחרונות לאחד ממוקדי הנדל"ן המלהיבים ביותר

משקיעים בשוק השכירות בישראל משלמים מס על הכנסות משכר הדירה

דילוג לתוכן